Šumava: běžecká trasa ze Srní kolem vodních cest

Turistický region
Převážně asfaltový
Převýšení (m)
457

Převážně asfaltová, ale úžasná trasa v srdci Šumavy

Ze Srní se vydáte po modré, na rozcestí Pod Kostelním vrchem se napojí Vchynicko-tetovský plavební kanál, pak od něj doprava dál na Javoří pilu. Po červené poběžíte podél Roklanského potoka (luxusní úsek, i když je asfaltový) na Modravu, pak se vydáte po silnici směr Antýgl a Srní, po cca 1,5 km u Hradlového mostu zabočíte doleva – zelená opět podél Vchynicko-tetovského kanálu ke kempu Antýgl, k němu ze značky odbočuje můstek. A pak si můžete vybrat ze dvou variant:

var. A: do kempu na gáblík, od kempu po silnici kousek doleva, narazíme na červenou

var. B: pokračujeme po zelené až do místa, kde z protisměru přichází červená a odbočuje (z našeho pohledu) doprava – po červené podél Vydry ke Klostermannovu mostu – po žluté závěrečný lesní hupík do Srní.

Další tipy:

• nabitý foťák s sebou
  • boty na smíšený terén – asfalt, štěrk i lesní stezky (pokud musíte volit, tak silničky: asfaltu je dost)
  • pozor s pitím přírodní vody – rychle tekoucí s opatrností ano, stojící … může být rychlá 🙂