Výživa -  TOP tipy na ideální jídla pro vytrvalostní běžce

Petr B
Petr B

Pěkný článek, děkuji. Jde vlastně všechno o superpotraviny. Ještě bych tam zařadil čerstvé borůvky, které jsou také nutričně hodnotné, ale je fakt, že se tak často nejí.


Mandlové i arašidové máslo jsou skvělé namazané na opečeném toustu a na to kolečka banánu. Jako svačinka 1,5 hod před závodem nebo delším tréninkem je super. Pozor, hodně lidí je alergická na arašídy, mnohem méně na mandle.

Advertisement Advertisement

Diskuse

Petr B
Petr B

Pěkný článek, děkuji. Jde vlastně všechno o superpotraviny. Ještě bych tam zařadil čerstvé borůvky, které jsou také nutričně hodnotné, ale je fakt, že se tak často nejí.


Mandlové i arašidové máslo jsou skvělé namazané na opečeném toustu a na to kolečka banánu. Jako svačinka 1,5 hod před závodem nebo delším tréninkem je super. Pozor, hodně lidí je alergická na arašídy, mnohem méně na mandle.

*napište slovy, kolik je pět plus pět
 
* - antispamový filtr není vyžadován u registrovaných přispěvatelů
 
 +   = 

BĚŽECKÉ ZAJÍMAVOSTI

Hlavní menu

ZAJIMAVE VYBAVENI

● REDAKCE ● REKLAMA ● JAK NAPSAT ČLÁNEK ● PODMÍNKY UŽÍVÁNÍ WEBU

Více obsahu najdete na klasické verzi webu. Fotografie a texty jsou chráněny autorským právem a jejich použití není možné bez svolení autora.

Nahoru na stránku