NEWSLETTER VÝŽIVA

NEWSLETTER SvetBehu.cz: Efektivní trénink? Nezapomínejte na výživu! Přinášíme komplexní rady od expertů

NEWSLETTER SvetBehu.cz: Efektivní trénink? Nezapomínejte na výživu! Přinášíme komplexní rady od expertů

Výživa je nedílnou součástí nejen správné životosprávy, ale i běhu a tréninku jako takového. Bez dostatku vitamínů a živin bude naše tělo stagnovat, a my se tak nebudeme posouvat v tréninku, nebo dokonce můžeme ze stresu z nedostatku živin onemocnět.



Ale nejde jen o obecné zásady stravování. Většina běžců už dobře ví, že vychytat co a kdy jíst před závodem a během závodu je tak trochu umění. A přesto, že právě tento aspekt výživy je do velké míry individuální, nemusí jít jen o metodu pokus omyl, nepovedené nebo nedokončené závody si můžete ušetřit přečtením několika základních rad a zásad například v článku ideální strava po závodě, která vás rychle vrátí do hry nebo se podívejte na rady co jíst před, během a po běžeckém tréninku.


Ideální po závodě je i ovoceIdeální po závodě je i ovoce

Sacharidy je nutné doplnit jako prvníSacharidy je nutné doplnit jako první

Vyplatí se nejprve doplnit sacharidy, pozor ale na těžká jídlaVyplatí se nejprve doplnit sacharidy, pozor ale na těžká jídla

Prohlédněte si i další fotografie k článku...


A protože tak jako většina lidí, i my se občas potýkáme s nedostatkem fantazie nebo bezradností při vymýšlení nových a nových kreací a receptů na jídla, která budou zdravá, ale přesto výživná, máme pro vás inspiraci hned několika zajímavých nápad. Například mnoho variací oblíbených snídaňových kaší, přichystali jsme si ale i několik tipů na bezlepkové recepty nebo různé variace výživných snídaní.

Pokud se chystáte brzy začít ladit formu do plavek máme pro vás i články o hubnutí, jako třeba článek běhám a nehubnu, jak naučit tělo efektivně spalovat tuky nebo kolik tělesného tuku bychom měli mít. Brzy navíc přibyde další přírůstek ze série článků o hubnutí, tentokrát o tom, jaké jsou příčiny toho, když poctivě trénujete, jíte zdravě, a přesto nehubnete a co s tím. Prozatím se ale můžete navnadit v sekci hubnutí.

 

TIP: Přečtěte si také průvodce pro běhání v zimě - jak si udržet kondičku a nezrmznout?

 

Podceňovat bychom neměli ani pitný režim, o kterém si můžete přečíst v článku pitný režim jako nezbytná součást běžeckého výkonu. Pokud se zrovna potýkáte s chřipkou, posilněte imunitu superpotravinami nebo třeba chlorelou či spirulinou.

Koketujete s vegetariánstvím, ale nevíte, jestli sport a bezmasá výživa jdou vlastně dohromady? Přečtěte si, jak přejít na vegetariánskou stravu při sportovní zátěži od naší redaktorky, která je vegetariánka už 7 let a běhá přitom traily, ale i ultra.

 


 

Článek je přesným zněním našeho "občasného newsletteru o nejnovějších trendech v běžeckém světě". Chcete mít podobné informace vždy s předstihem a jako první? Přihlaste se do našeho newsletteru:



*napište slovy, kolik je pět plus pět
 
* - antispamový filtr není vyžadován u registrovaných přispěvatelů
 
 +   = 

BĚŽECKÉ ZAJÍMAVOSTI

Hlavní menu

ZAJIMAVE VYBAVENI

● REDAKCE ● REKLAMA ● JAK NAPSAT ČLÁNEK ● PODMÍNKY UŽÍVÁNÍ WEBU

Více obsahu najdete na klasické verzi webu. Fotografie a texty jsou chráněny autorským právem a jejich použití není možné bez svolení autora.

Nahoru na stránku